pátek 12. září 2014

10 nejmilejsich veci



Vcera jsem zase cetla nekde nejake moudra a tak jsem se jen ze zvedavosti zeptala Rogera, jestli by me mohl napsat 10 veci, ktere ma v zivote nejradeji. A jako kazda zena jsem tajne doufala, ze budu samozdrejme cislo 1 ;)
Po nekolika hodinach me pipl whats up a ja dostala Rogerovu odpoved. Cislo jedna zacinalo s pismenem M. Srdce se me rozbusilo a radosti poskocilo. Ale jen do te doby nez jsem si dane slovo precetla poradne.  M. M ne jako Monika, ale jako Masina. Maquina de caffe prelozeno ze spanelstiny znamena Kavovar!!!!! Na prvni misto Roger napsal Kavovar a zpravy na stanici BBC, ktere sleduje kazde rano a je to tak jeho maly, ranni ritual. No dobre, divila jsem se jak lehce bylo prvni misto dano kavovaru a ne me ;) My vsichni nekdy piseme nebo mluvime rychleji nez premyslime, takze je me jasne, ze to byl omyl a ja najdu sve jmeno alespon na miste druhem.

Druhe misto obsadil Golf s prateli. Golf hraje Roger v Nigerii uz skoro pres rok. Velmi ho bavi a stal se mu takovou vasni, ze vstava kazdou sobotu nebo nedeli v 5 hodin rano, aby se dostal co nejdrive na asi hodinu a pul vzdalene golfove hriste a tam se svymi kamarady hrali az do obeda, kdy zacne nejsilneji parit rovnikove slunce. Golf s prateli tedy hmm, ale co alespon uz jsme u citu pro lidi a ne nejake masiny ;)

Treti misto - jeho prace. Ano, ja vzdycky vedela, ze je workoholik!! Roger a jeho prace to je kapitola sama o sobe ;) Ale o tom nekdy jindy ;)

Ctvrte misto - ano, ano, ano je to slovo na tri pismena, ktere zacina pismenem S a konci pismenem X. Kdyz to kazdy chlap chce, kazdou zenskou boli hlava ;) Ale vedle toho S.X bylo pripsano - S KAZDOU ZENSKOU!!! Prominte, ale v ten moment jsem byla prevelice rada, ze je v Lagosu ebola, takze zadne DOTYKANI ;)

Sve jmeno jsem zahledla az na miste osmem. Za mnou uz jen posledni dve. Konecne slovo Monika, rekla jsem si. Takze cislo osm znelo: Miluji, ze moje zena Monika je jak z JINE PLANETY!!!!! No tak to je teda kompliment!! Nevedela jsem jestli se smat nebo brecet ;)) Ale co vim stoprocente, ze az se vratime zpet do Lagosu, tak mu rozbiju tu vec, co me sebrala moje prvni misto. Ja mu rozmlatim tu jeho masinu na kafe na kusy!!!!!!!



Žádné komentáře: