středa 11. dubna 2012

Nas zivot lagossky...

To, ze vam dite zmeni zivot od zakladu asi nemusim rikat.. Neni cas na vysedavani u pocitace, na cteni ani na blogovani...Nastal cas aktivniho zivota, toho nejkrasnejsiho, videneho pres rozzarene detske oci......
A k pravidelnejsimu psani se vratim nekdy pozdeji, az si vychutnam matersky cas plnymi dousky a misto mama, mama se bude ozyvat GO - jak na me nekdy Anicka krici, abych ji uz konecne dala pokoj ;))

A tak objevujeme dzungli v Lekki conservation centre...


A tamni zelvy...


Hrajeme si s kamaradama z ulice...


Sem tam si zajedeme na bazen...


Zucastnujeme se charitativnich akci poradanych libanonskym, maronitskym kostelem na Den matek


A zase jednou za rok zajdeme do kostela aspon na Kvetnou nedeli...


Dobre...Tak dvakrat... ;) I na Velikonocni nedeli...


V materskem centru oslavime Velikonoce poradnou oslavou s kamaradkama z libanonske komunity....


S jedinnym slovenskym kamaradem obarvime velikonocni vajicka....


Nebo si jen tak pohrajeme na nove vzniklem hristi v jedne mistni restauraci...




A hlavne..... Udrzujeme pevne Ceskoslovenske pratelstvi ;))

4 komentáře:

eM řekl(a)...

Moni, taky to zanedbávám, a že bych měla co vyprávět! Ale nějak není čas a síla. Takže nevěš hlavu, my víme, že se máte jistě dobře :)

iva řekl(a)...

Moni ty snad mládneš.. moc ti to všude sluší.
O Aničce ani nemluvím.. a jsem o to víc ráda že se máte tak krásně a že si to mateřství i Afriku užíváš. Já jedu příští týden do CR, ale asi se mineme, vid?

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,

ja jsem se prave vratila z dovolene v Lagosu a premyslim o prestehovani do Nigerie, tak me uplne nadchlo kdyz jsem nasla vas blog. Rada bych se zeptala na vase dojmy, atd.

Dik,

Marcela

Anonymní řekl(a)...

Zdravim. Mám Nigerijského přítele z Lagosu. Příští rok bych se chtěla jet seznámit s jeho rodinou,která žije také v Lagosu. Ale mám strach jak tam skončím. Zda je tam pořád taková kriminalita atd. Zatím krom vašeho blogun ctu na netu je negativa. Že až přijedu prodají mě za krávu. Udělají obrizku a už se nikdy nevratim do ČR. Mám se opravdu takových věci obavat ? Díky za odpověď? Gabriela
email. Gapsra@seznam.cz