čtvrtek 14. července 2011

Kousek Ceska co zahreje ;)

Taky jste vzdy radi, kdyz v cizine najdete neco, co vam pripomene nasi domovinu? Taky vas to vzdy zahreje u srdicka? Tak tenhle cesky, cokoladovy liker, vyrobeny v Plzni a zakoupeny ve Sparu v Lagosu, me zahral dvojnasob ;))


9 komentářů:

Bersek řekl(a)...

Me udelaly prave v Jordansku podobnou radost obchody s BAtovym tovarem ....

Helen řekl(a)...

tak to je paraaada :) Ja ziju uz rok a pul v Holandsku, v obchodech jsou polske veci, a Cecha jsem nepotkala ni jednoho :(

Monika řekl(a)...

Jo jo Batovky jsou skoro vsude i v Libanonu ;)

Helen tohle je teda zatim jedina ceska vec, na kterou jsem tu narazila ;) A cesku tu v Lagose zadnou neznam, ale kamaradka zije v Benin city a sem do Lagosu jezdi, Cechu je nas tu v Nigerii asi 26, ale mam tu dve slovenky hned kousicek od nas ;))

Helen řekl(a)...

Ty jsi to pocitala..? ;) no,ja tu nemam ani ty Slovaky, nekdy uz si pripadam jako Polka..Jinak, tvuj blog jsem precetla cely, moc Te obdivuju, a fandim Ti, stala ses moji novou inspiraci ;)

Monika řekl(a)...

Helen ne nepocitala ;) Oni ti Cesi jsou spis v Abuji, kde je ambasada, a kdyz jsem na ni volala, tak me to rekli. Vidis a ja bych rekla, ze v Holandsku bude Cechu hodne, kdyz je to kousek od nas.. A dekuji moc ;))

Anonymní řekl(a)...

Moniko, mohu poprosit o tvuj email, zatim jsem od tebe nic z mobilu nedostala.. Dekuji Roh

Monika řekl(a)...

Roh jee promin, ja ted chystam do Libanonu tak jsem to uplne vytesnila, protoze me ten seznam nejde otevrit uz ani na mobilu. Takze me napis na monrog@gmail.com nebo monikasaadeh@yahoo.de, diiiiiky ;)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, dekuji za email. Na jak dlouho se chystate do Libanonu, tesis se? Zavidim, taky bych tam jela. Ja jsem ted na mesic v CR. Roh

Monika řekl(a)...

Roh do Libanonu asi na 2 tydny a tesim se moc, ale do Ceska kde jsem ted 2 roky nebyla se tesim jeste vic ;)) A do Libanonu se nechystate ukazat prcka prarodicum?