sobota 2. dubna 2011

Detska sprcha

Ve stredu jsme se s Anickou zucastnili Detske sprchy neboli v originale Baby shower party, ktera se porada na pocest budoucich maminek a jejich jeste nenarozenych miminek. Zvany jsou predevsim zenske, ktere okouknou vzdouvajici se brisko, prinesou nejake darky a poplkaji mezi sebou. Drive se Baby shower party poradala jen pro prvorodicky a darky meli slouzit jako podpora pro zacatek. Tahle tradice je znama predevsim z USA a v Libanonu se zacina uchycovat az nyni spise jako modni hit. Musim rict, ze to byla prvni Baby shower, ktere jsem se ucastnila a pres prvotni skepticismus se me opravdu libila. Nase kamaradka Judy o nicem nevedela, a my ji tak nachystaly hezke prekvapeni, jelikoz za par dni odleta kvuli porodu do Libanonu.

Budouci maminka Judy

Vsechny ucastnice jsme dostaly na krk karticky s nazvy detskych veci a tak jsme se po celou dobu nemohly oslovovat svyma jmenama, ale misto toho jsme na sebe volaly treba plinko, nocniku nebo vlhcene ubrousky - coz jsem byla treba ja ;))))

Krajeni dortu na kterem jde videt jakeho pohlavi budouci dite bude, kdyz to tedy matka vi ;)

A vyborna hostina

A pak nasledovalo hrani her. Mely jsme za ukol ochutnat detske vyzivy, kterym byli snaty obaly a uhodnout o kterou prichut se jedna.

Mrkvicka ;)

Vsichni poctive zabrani do souteze ;)

Dalsi hrou bylo ochutnat z plinek ruzne prichute, ktere nevabne pripominaly to, k cemu plinky slouzi. Musim rict, ze krome maminky cokoladu z plinky nikdo ochutnat nechtel ;)

A nasledovalo rozbalovani darecku



Anicka jako prava zenska se party taky zucastnila



A spolecne foto nakonec




3 komentáře:

eM řekl(a)...

Konečně jsem měla čas i rozklikat fotky a říkám si, že jestli je budoucí maminka v modrém opravdu těhotná, tak vypadá jako já, která těhotná nejsem! :) To je do nebe volající! :) Asi bych s tím měla začít něco dělat! :)

Anonymní řekl(a)...

Fotky jsou krásný, těhule nevypadá jako těhule a nejvíc mě dostaly ty vlhčené ubrousky jak vás pojmenovali. :)) Ale určitě jste si to parádně užili a to je to hlavní.

Monika řekl(a)...

Moni vzdyt vypadas dobre!!! A muzu te uklidnit tim, ze vetsina tehle holek na fotce, jsou zenske v domacnosti, ktere maji deti ve skolkach nebo s chuvama, proto tam jsem byla jedina s Anickou a toho maleho chlapecka privedla chuva az skoro ke konci. Takze ty maminky maji cas venovat se samy sobe a jit cvicit nebo plavat. Zadne do prace z prace a rychle do sebe neco hodit a pak rychle doplnovat zasoby cokoladkou ;) Ja po porodu hrozne pribrala skoro 10 kg, takze nakonec jsem mela to same jako kdyz jsem mela rodit, ale misto na brichu tak na zadku a tehu rifle me byli male ;) Ted chodime v nedeli s malou na koupak tak plavu a drzim dietu ;))

Anonymni ja sama byla prekvapena. Prvne jsem si rikala s prominutim co to zase bude za blbost, ale holky to mely i hezky pripravene, tak jsme se nasmaly..A ty vlhcene ubrousky sedli pac jsem se nekolikrat kvuli Anicce i musela vytahnout ;)