úterý 30. listopadu 2010

Vylet do Byblosu

Tuhle nedeli jsme si vyjely s Rogerovou sestrou a Annou Marii do mesta Byblosu, o jehoz historii jsem tu uz drive psala. Pro me je tohle mesto jedno z nejkrasnejsich mist, ktere jsem v Libanonu videla.

Prosly jsme se po tradicnim arabskem souku, kde se daji koupit ruzne arabske suvenyry a byly jsme mile prekvapeny kolik zahranicnich turistu je zde. No bodej by ne kdyz i Marlon Brando a Frank Sinatra tak radi a casto navstevovali tohle mesto.


Byblos byl v drivejsich dobach i sidlem fenicanu od kterych libanonci hrde odvozuji svuj puvod.


Cela obast Byblosu je znama i diky fosiliim, ktere se pry stale nachazi v horach nad mestem. Na souku je pak nekolik obchodu, kde si nejakou tu zkamenelinu muzete koupit. Vyber je obrovsky.




Pristav


Pohled od more k pristavu


Rybari, more a hory


Ani my jsme neodolaly vyfotit se tu


A pak jsme si jeste koupily neco na ozdobu, jsme preci jenom zenske, a honem zpet domu

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Moni Byblos miluju, je to opravdu moc hezke tam. Musime tam znovu jet az budeme v Lib. Moc vam to slusi na fotkach.
Roh

Anonymní řekl(a)...

Moc hezké a zajímavé místo. Moc vám to s holčičkou sluší, jste kočky. Mě zaujala ta vaše kabelka, jsem totiž na kabelky zatížená. :))
Měli ji prosím i v jiných barvách? Musím pátrat kde ji v ČR sehnat.
Bude to asi těžké.

Monika Saadeh řekl(a)...

Roh a kdy planujete dojet do Libanonu???

Anonymni dekuji. A s tou kabelkou vas potesim ;) Schvalne jsem se sla podivat, co je to za znacku a je to Giordano a dokonce jsem ji nasla v bile a cerne tady http://www.krasne-kabelky.cz/kabelka-giordano-5328/ ;)))

Anonymní řekl(a)...

vypadas spokojene a to je super. preju vam to. hezke svatky. paja ostrovanka

Monika Saadeh řekl(a)...

Pajo dekuji. Vanoce se blizi a s nema Roger a nas odlet, proto ta spokojenost!