čtvrtek 28. října 2010

Lvi v ulicich a chystame a rosteme

Vcera, kdyz jsem oblekala Anicku na prochazku, priritila se k nam cela nervozni Rogerova maminka a pry nikam nesmime. Pry v ulicich behaji LVI. "Lvi?" zacala jsem se smat. "A co by tu tak delali?" ptala jsem se ji s tim, ze lva jsem nevidela ani v jedine ubohe zoologicke zahrade, ktera v Libanonu je. A bylo me vysvetleno, ze pry si nejaky bohac z Miziary privezl lvy z Afriky na svou soukromou zahradu a vcera mu oba dva utekli a toulaji se nekde kolem Miziary. A jelikoz tady je mozne uplne ale uplne vsechno, ven jsme pro jistotu nesli ;)

Minuly tyden jsem si vsimla, ze moje filipinska znama pridala na facebook fotky vanocniho stromecku. A jelikoz me prislo divne videt vanocni stromecek v rijnu, nedalo me to a zeptala jsem se ji, jestli to jsou fotky z minuleho roku nebo se uz nejakym zpusobem pripravuje na Vanoce letosni. "V nasi filipinske kulture zacina zima uz 1. zari a proto uz v tento den zdobime Vanocni stromecek" odpovedela me a ja zjistila ze filipinske domacnosti zdobi tedy vanocni dekorace uz druhy mesic. A tak jsem poprve pocitila, ze letosni Vanoce se uz blizi a s nimi i nas odlet do Afriky. Vesla jsem tedy do Aniccineho pokoje, vytahla ze skrine muj kufr, ktery po dlouhe dobe cely jeden rok lezel na miste bez toho, aby byl vlacen na letistich a zacala jsem dovnitr skladat vsechno Aniccino obleceni, ktereho jsem nakoupila na rok dopredu. A ja ktera byla v dobach presunu do cizi zeme sbalena vzdy behem par minut a ke vsemu me stacil jeden jediny kufr, ted sedim, pisu a pocitam, co vse si jeste musime sebou vzit a do kolikati kufru se nam to vleze. A protoze nam Rogeruv bratranec, pro ktereho v Nigerii pracuje, navrhl, at si vsechny potrebne veci posleme radeji ted, protoze pres Vanoce vetsinou nebyva v letadlech zbytecneho mista, ceka nas prvni kufr na odlet do teplych kraju, kde lvi nebehaji po ulicich i kdyz tam by na to meli aspon trosicku narok ;)

A Anna Maria? Ta nam roste jako z vody. Z leziho a spiciho miminka, ktere poradne nevnimalo svet se stalo prvne miminko pozorovaci :



zanedlouho pote miminko smejici se



a momentalne jsme u miminka zvatlajiciho

2 komentáře:

Cheorchia řekl(a)...

Je to prekrasna holcicka :))

KOPRETINA řekl(a)...

Krásná a tatínkova:-). To letí, vážně už to jsou víc jak tři měsíce? Ale přeji, ať vám ten čas do Vánoc uteče jak voda, ať už můžete být celá rodina pospolu. Janka