úterý 28. září 2010

A budeme grilovat!

“Chci letet do Ceska” napsal me uz po kolikate Roger na skype. A ja mu zase uz po nekolikate odepisovala, ze asi zapomel, ze se nam narodila Anicka a ze na Vanoce bude v Cesku mrznout a ja si tam netroufam letet s tak malym miminkem ze zeme, kde je podstatne tepleji a kde teplota pod nulou je vyjimkou. “Ale doma v baraku je preci teplo” snazil se me zvyklat. “Doma to jo, ale co ta cesta z letiste?” oponovala jsem mu. “Copak ty si nevzpominas, ze kdyz letime my z Libanonu na Vanoce do Ceska nez dojedeme z Prahy do Mikulova uz mas rymu?” smala jsem se mu. “No jo no, mas pravdu” uzaviral Roger konverzaci a jakoby behem dalsich par dni na nas rozhovor zapomel a me na skype opet zasvitilo “Chci letet do Ceska.”

Az kdyz jsem asi pred 14 dny zapla skype, nevyspana z nocniho krmeni, jednim okem smirujici polospici Anicku a druhym okem matne preletici zpravu na skype a zahlidla jsem posledni “do Ceska” neudrzela jsem se a napsala jsem mu “Nikam se neleti, na Vanoce budeme v Libanonu, v Cesku je zima a uz se me na to neptej.” “Neptej? ja se te na nic neptam, cti prece poradne JA LETIM DO CESKA!!!!” odepsal okamzite Roger. “TY letis do Ceska? Sam? A co tam budes delat?” nedala me zvedavost. “Budu tam o vikendu grilovat s vasima” zablikalo a ja si myslela, ze si dela srandu. “Tak dobrou chut” uzavrela jsem to ve stejnem tonu a odesla s Anickou na prochazku.

“Uz mam letenky” stalo v bilem okynku napsano, kdyz jsme se vratily. “Letenky? Jake letenky?” nechapala jsem. On to snad mysli vazne. Ale co by delal v Cesku, rikala jsem si, ponevadz me bylo jasne, ze o nejake dovolene nemuze byt ani rec, jelikoz se ted Roger teprve vratil z Libanonu. “No ty letenky do Ceska” objevilo se znovu. “Ty to myslis vazne? Ty opravdu letis do Ceska k nasim?” divila jsem se. “Vsak uz jsem ti to rano preci psal, ne? Musim na tyden do Mnichova na vystaviste, tak to vezmu pres Cesko. V patek letim z Nigerie v sobotu jsem ve Vidni a v nedeli odletam do Mnichova” chlubil se Roger. “Jezis a to se ti jako na ten jeden necely den vyplati? Vzdyt tam budes jen jedinou noc!” podivovala jsem se. “To vis ze vyplati. A budeme grilovat!!!”

A grilovalo se

a zatim co tatka griloval


Roger se fotil ;)
s neteri Lucinkou

s dedou v kroji, ktery se prave chystal na vystoupeni muzackeho souboru na mikulovskem vinobrani

a s babickou Anickou, po ktere ma nase mala jmeno

9 komentářů:

Michaela řekl(a)...

Opet moc krásné, opět slzim... ♥

KOPRETINA řekl(a)...

Cestovatel:-). Krásné, že mu to stálo za to.A ty pocházíš Moni z Mikulova?Já tam mám babičku.
J.

Cheorchia řekl(a)...

:)))) vymenny pobyt!
Roger je bozi!

p.s.:a letite na Vanoce do Ceska? :)

Monika Saadeh řekl(a)...

Misko dekuji..
Kopretinko jsem z Brezi u Mikulova jestli to tam znas. A ty z tama pochazis taky?????
Cheo nepoletime je tam ZIMA ;)))

Anonymní řekl(a)...

Hezký. Domluvili se? Bosorka

Anonymní řekl(a)...

Moc krásný článek a váš manžel je roztomilý paličák.:))
Miluju Mikulov. My holky z městečka je pěkný film. Prý se tam natáčel.
Celá rodinka jsme tam byli asi již 3 krát a naše návštěvy tím nekončí. A jak daleko je ta vaše vesnička od Mikulova? Musí tam být také moc hezky a máte sympatickou babičku.

Monika Saadeh řekl(a)...

Bosorko tak nejak vselijak ;) Ale braska umi anglicky tak prekladal..
Anonymni : Holky z mestecka jsou opravdu tocene v Mikulove, to je serial meho detstvi ;) Brezi je od mikulova asi 7 kilometru a ta oblast je opravdu moc krasna, jsem rada ze se vam tam libi a doufam, ze se budete porad vracet a ja taky ;))

flamme řekl(a)...

roger je sekac! lol

Monika Saadeh řekl(a)...

flamme : ja vim !! lol