středa 7. dubna 2010

Velka vajickova soutez

V Libanonu se na Velikonoce vzdy soutezi o nejtvrdsi vajicko. Zpusob hry je silene jednoduchy a spociva v tom, ze proste tukate vejci o sebe a ci vejce praskne ten prohrava. Co vsak uz je slozitejsi, je vybrat si vejce, ktere bude odolne a tvrde. Zjistuje se to zvlastnim zpusobem a to tukanim vejce o zuby.

Tyto velikonoce se domluvily dve z nejvetsich rodin v Miziare a usporadaly proti sobe turnaj. Nakupci vajec byli vyslani az do sousedni Syrie a hralo se asi s deseti tisici vejci. Turnaj tak musel byt rozdelen do nekolika dni. A tady jsou fotky z posledniho zapasu, ktery se hral v nedeli.

Pripraven tuknout ;)



U hracskych stolu


V pozadi nejvetsi kostel Miziary


A takhle to vypadalo nakonec ;)

6 komentářů:

Petra řekl(a)...

A co s těmi naťuklými vajíčky potom?? Buchta? :)

Monika Saadeh řekl(a)...

Vajicka si pak rozebrala cela vesnice, a hlavne se dali socialne slabsim...

Martina řekl(a)...

To je srandovní! Mám pocit, že jsem o otm četla v nějaké dětské knížce něco jako Hanýžka a Martínek nebo tak nějak, že to taky dělali:)

Bosorka řekl(a)...

Koukám, že se Petra ptá úplně stejně jako já na chudáky kuřátka.

Tereza řekl(a)...

To je opravdu zajimavy. Kuratek mi tedy taky bylo dost lito. S vajickama bych to zkusila, mozna to doma zavedeme :-).

Monika Saadeh řekl(a)...

Terezo taky jsem zkousela, ale porad prohravala. Jenze me se to nechtelo zkouset o ty zuby ;)))