pátek 15. ledna 2010

Burj Dubai

Minuly tyden bezelo ve vsech zpravach, ze se v Dubaji slavnostne otevira nejvyssi mrakodrap sveta Burj Dubai, prejmenovany na Burj Khalifa, na pocest Sheika Khalifa z Abu Dhabi, ktery Dubaji pomaha prekonat rostouci krizi. Mrakodrap ma 828 metru, a udajne 200 pater, ve kterych jsou hotel Armani, kancelare a byty. Se stavbou se zacalo 21. zari 2004 a dokoncena byla 1. rijna 2009, ale slavnostni otevreni probehlo az 4. ledna 2010. Cela stavba vysla na 1,5 mld dolaru.

Dnes me prisel email jak to vypada ve vnitr, libi se Vam???
























7 komentářů:

akfilipek řekl(a)...

Krásné!V jedné z těch ložnic by se mi líbilo přespat.

Monika Saadeh řekl(a)...

Ano Ali jako princezna Seherezada ;) Jenom me prijde, ze je tam moc umeleho osvetleni, me by tam chybela okna a prirozene svetlo...

M.Amar řekl(a)...

A já zkritizuju naprosto všechno, takže můžu říct, že z toho moc nadšená nejsem:-) Zdá se mi, že je to " každej pes, jiná ves ". A navíc já na tyhle honosný přeplácaný paláce vůbec nejsem, podle mě je krása v jednoduchosti. Co se mi ovšem líbí fakticky moc, jsou ty průhledy do vyšších pater, ať ty vchody lazené do zelena nebo průhled přes fontány do modrých pater. to skutečně vypadá jako pohádka Tisíce a jedné noci. A ještě ty bodovky vypadjí jako hvězdy;-)

akfilipek řekl(a)...

Mončo a M.Amar

to jo,je to takový trošku "přeplácaný" honosný styl,dýl by se mi tam také nelíbilo.Ale tu jednu noc,jako ta princezna...

Monika Saadeh řekl(a)...

No tohle je typicka arabska architektura Dubaje troufam si rict, honosne to opravdu je jako palac z Tisice a jedne noci, ale na takovou moderni budovu jsem cekala modernejsi interier. A opravdu me tam chybi ty okna ;) Vadilo by me jen to umele osvetleni, prijde me to, ze to dusi..Jeste sem pak hodim Burj al Arab hotel ve stylu plachetnice a byt ve kterem jsme bydleli na porovnani ;))))

Martina řekl(a)...

Já bych si tam teda bála i upšouknout... Všechno takový luxus, tam asi budou jen nóbl lidi :)
Martina

pejsáček řekl(a)...

luxusní! tam bych se chtela podivat :-)