čtvrtek 14. ledna 2010

Kam nas osud zaval - aneb pribehy obycejnych zen o zivote v zahranici

Vzdy me zajimal osud lidi, ktere jsem potkala ve svem zivote v zahranici. Jak se tam dostali, co tam delaji, v cem je jejich zeme jina nez ta ve ktere bydli a spoustu jinych veci. Vazila jsem si holek, co jen tak odjely z rodne zeme a zacinaly zivot od nuly nekde jinde, a ze to neni prochazka ruzovym sadem, to vime vsichni. A tak jsem si rikala, ze kdyz to zajima me, mohlo by to zajimat i ostatni a napadlo me udelat maly dotaznik a rozeslat ho kamaradkam, ktere v cizine ziji nebo delsi dobu zily. Dotaznik jsem chtela puvodne udelat vice personalni, ale pak jsem si rikala, ze ne kazdy by chtel psat dopodrobna o svem zivote a tak nakonec otazky byly spise univerzalniho charakteru s tim, ze dotycna co bude chtit napsat napise a co ne to vynecha. Dnes me prisla prvni odpoved. Doufam, ze to bude zajimave i pro vas ;)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Super nápad.čekám dychtivě na další příspěvky.Je to o to lepší,že to píšou obyčejní lidé(vyjíměční taky) a nezkrášlí to nějaký novinář a o to je to věrohodnější.Moc pěkné počtení.Mirka

Monika Saadeh řekl(a)...

Miri diky dalsi bude pozitri ;)