středa 2. prosince 2009

Lizardi

Tak jsem se tu vcera rozepsala o tom, jak jsme si s holkama o vikendu popovidaly cesky a jak me ani neprislo, ze jsem v Africe. Pak jsem ale na chvilicku odesla do loznice a rychle se vratila do reality. Podivejte co jsem tam nasla:

maleho lizarda


sice nevim, kudy se tam dostal


ale uz vim, kam se schovavaji ;)


A lizardu je tu plny Lagos, vsude behaji


a vsude lezou




8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

a kdo vi, kolik takovych noclezniku tam mate :)) siska

Monika Saadeh řekl(a)...

Jezis sisko to me ani nerikej ;) a kdyz uz teda tak aspon doufam, ze to budou ti mali ;)))

nippauk řekl(a)...

tak na takeho jedneho maleho som raz natrafila na stene.Nastastie iba na jedneho inak by som asi musela spat stale v sietke(svokra ma taku velku co ide cez celu postel ako stan, a chrani ta to aj pred komarmy ale tie nastatie na village nie su)....Este ze su neskodne ;-)

Monika Saadeh řekl(a)...

Marci vsak ja taky porad spim v sitce ;) A co neni na vesnici komari nebo ti lizardi??

nippauk řekl(a)...

no ved lizardi su...ty su vsade ale nastatie ziadny komary, tam na okne nemaju ani sietky lebo ich netreba. Inak ta sietka je super, je to ta vystrelovacia co stoji ako stan okolo postele? ked som bola prvy krat a boli sme v Onisha tak tam sme v nej spali lebo tam komare boli..ale malariu som urcite dostala od tych lagosskych komarov

Monika Saadeh řekl(a)...

Marci to jsem ani nevedela, ja myslela, ze ti komari jsou tu uplne vsude, radsi lizardy jak komary ;)tu moskytieru mame takovou ctveratou neni uplne pres celou postel, nemohli jsme tu sehnat vetsi, ale staci.. i kdyz teda jsem stejne mela malarii.. ;)

Tubaako_gooto řekl(a)...

Taky jsem je měla všude. Ještě, že ještěrek se nebojím. Mravenci jsou horší (a je jich víc!). :)

Monika Saadeh řekl(a)...

Tubaako ja se jich taky nebojim, kdyz jsou venku jsou krasne, ale doma neprijemne, nechytla bych ji do ruky a nedej boze, aby po me v noci prebehla ;) A mravenci jeje taky jich tu je, takovy ti velci,ale domu nam ted moc nelezou, to spis ti svabi, a taky velci ;))